موضوع: "راه و رسم طلبگی"

دعوت از آخوندهای حوزه برای دفاع از حرم

نوشته شده توسط 25ام مرداد, 1396

پس از اینکه شهید پاسدار مـ حسن حججی، به سرنوشت مولایش حـ سین مبتلا شد، باستانگرایان و سایر گروهک‌های ضد انقلاب، دست به کار شده و در شبکه‌های اجتماعی، پیام‌هایی دست به دست می‌کنند با عنوان «چالش دعوت از آخوندهای حوزه برای دفاع از حرم»! می‌گویند که چرا آخوندها خودشان و فرزندانشان به سوریه نمی‌روند؟ اما پاسخ… مرحوم آیت الله علی مشکینی، سال‌ها پیش به این چالش پاسخ مثبت داده بودند. ایشان رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم بودند که در زمان جنگ تحمیلی، هم خود ایشان در جبهه حضور داشتند و هم فرزندانشان… به ویژه شهید جواد مشکینی که در سال 1364 وقتی که 16 سال بیشتر سن نداشت، در جزیره مجنون با اصابت ترکش به سرش، به شدت مجروح و تا پایان عمرش، همواره در رنج و درد ناشی از این جراحت به سر می‌بُرد. به طوری‌که سال‌های پایانی عُمر را در آسایشگاه گذراند و در سال 1387 به شهادت رسید. این از پاسخ مثبت آیت الله مشکینی و عزیزانشان به این چالش!
حال نوبت ماست که باستانگرایان را به چالش بخوانیم! باستانگرای عزیز! شمایی که دم از نژاد آریایی و دشمنی با اسلام می‌زنی! اگر مرد عمل هستی، این گوی و این میدان!
روح شهید محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم با محمد و آل محمد محشور باد. آمین.

در عین شادی، می گریم!

نوشته شده توسط 1ام تیر, 1392

انسان مومن هم به لطف و رحمت بی پایان و بی بدیل خداوند امیدوار است و هم از عذاب او در ترس و واهمه به سر می برد . او همیشه در بین امید و ترس یا همان خوف و رجا به سر می برد .

امید داشتن و امیدوار بودن لازمه زندگی است . انسان اگر به آینده ای روشن و زیبا امید نداشته باشد ، زندگی برای او سخت و غیر قابل تحمل خواهد شد.

باید به رحمت بی بدیل خداوند امید داشت . باید امیدوار باشیم که رحمت خدا هم در این سرا و هم در سرای پسین شامل حال ما خواهد شد و ما را فرا خواهد گرفت .

 

خداوند در قرآن کریم درباره امید داشتن به رحمتش می فرماید :

ان الذین آمنوا و الذین هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله و الله غفور رحیم .

کسانی که ایمان آورده اند و آنان که مهاجرت کرده اند و در راه خدا جهان نموده اند ، به رحمت خدا امیدوارند و خدا آمرزنده و مهربان است . ( 1 )

ادامه »


  •