« شهادت یک مرگ "تاجرانه" استثواب خواندن نماز صبح در اول وقت »

چهارشنبه سفید سوغات ؟؟؟

نوشته شده توسط 27ام خرداد, 1396

خبر راه اندازی کمپینی به اسم چهارشنبه سفید در شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای صهیونیستی مدتی است که در حال انتشار در این بخش از سایت اپ ناز جزئیات و ماجرای جنبش چهارشنبه سفید قرار داده میشود.

ماجرای چهارشنبه سفید
در شبکه های ماهواره ای بیگانه از بعضی از هموطنان عزیز ما را تحریک و در خواست کرده اند که برای ترویج بی حجابی در روزهای چهارشنبه با لباس و با نماد سفید شاخه گل سفیدی را به خانم های باحجاب و محجبه ها هدیه کنند.و هنگام هدیه دادن گل از انها فیلم بگیرند تا واکنش آنها را مورد ارزیابی قرار دهند.

در برابر چنین نقشه هایی می توان به خوبی دریافت که دشمن چه طرح هایی را برای نفوذ فرهنگی و تغییر ارزش ها ایرانی اسلامی و نگرش های دختران و زنان ایرانی طراحی کرده است.

نقشه های که تلاش دارند به بهانه دادن آزادی های بیشتر به دخترها، فرهنگ بی بندباری  غرب و مبتذل را رواج دهند تا ارزش هایی بزرگی همچون حجاب که سد بزرگی در عملی شدن طرح های آنان محسوب می شوند، بی ارزش و تهی شوند و از این طریق آنان بتوانند برنامه های تهاجم فرهنگی خود را عملی نمایند. مسئله ای که توجه و کمک هر چه بیشتر مسئولین فرهنگی و اجتماعی کشور را می طلبد.

4 شنبه سفید یعنی چه؟؟؟


فرم در حال بارگذاری ...


  •