« گرامیداشت عالماننمایشگاه فرهنگ فاطمی »

جشن بانوی آسمانی

نوشته شده توسط 2ام اردیبهشت, 1393

مدرسه علمیه و پایگاه بسیج طلاب خاتم الاوصیاء(عج) با همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران فاضل آباد در روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)جشن باشکوهی برگزار نمود.
خانم مردانی مبلغه جامعه الزهرا(سلام الله علیها) قم در این مراسم بیان مقام و عظمت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و ذکر روایات در این رابطه اظهار داشت: اگر بخواهیم امروز به عنوان اسوه یا الگوی همه زنان شخصی را معرفی کنیم فاطمه (سلام الله علیها) مادر نمونه و بی نظیر و بی بدیل است.
وی با اشاره به زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیها) افزود:زندگی ایشان به سه بخش تقسیم می شود.قبل از هجرت و قبل از ازدواج ،بعد از هجرت و ازدواج با حضرت علی (علیه السلام)،بعد از وفات پیامبر(صلی الله علیه و آله) که هر سه بخش زندگی آن حضرت سرشار از پندها و الگوهاست.
وی افزود:هرکس می خواهد شیعه را بشناسد،در خطبه حضرت زهرا(سلام الله علیها) او را بشناسد.فاطمه یعنی همه زیبایی ها،بالاتر از زیبایی ،زیبا آفرینی فاطمه است.زن به دلیل زیبایی ها و جذبه هایی که دارد همواره بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و باید در جامعه طوری ظاهر شود که این زیبایی ها ارزان و راحت در اختیار دیگران قرار نگیرد.
خانم مردانی استاد حوزه و کارشناس مذهبی اعزامی از قم تاکید نمود:اگر می خواهید عاقبت به خیر شوید توسل به حضرت زهرا (سلام الله علیها)نمایید.
در این مراسم ضمن سخنرانی کارشناس ،مداحی و مسابقات مختلف نیز انجام گردید که ضمن اهدا جوایز به نام های فاطمه ،پذیرایی ناهار نیز از تمامی شرکت کنندگان صورت گرفت.تعداد شرکت کنندگان در ایم مراسم بیش از 1000 نفر از بانوان سطح شهر و حومه بودند.


فرم در حال بارگذاری ...


  •