« خداوند... دوست دارد.الفاظ عربی در نماز »

خداحافظ شما ،مصطفی حسینی

نوشته شده توسط 14ام شهریور, 1392

بسم الله الرحمن الرحیم

«وصیت نامه پاسدار شهید مصطفی حسینی»

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

آنانی که در راه خدا کشته می شوند هرگز مرده مپندارید بلکه زنده گانند و نزد خدای خویش روزی می خورند.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

اسلام علیکم جمیعاً و رحمه الله و برکاته

پدر و مادر عزیزم عشق به اسلام و انقلاب اسلامی و امام بالاترین عاشقی است.

پدر و مادرم و برادران و خواهران گرامیم وصیتم به شما این است که بعد از شهادتم اشکی نریزید که دشمنان انقلاب اسلامی خوشحال شوند. بلکه باید با صبور بودن تان مشت محکمی به دهان ضد انقلابیون بکوبید. پدر و مادر عزیزم شما باید خوشحال باشید که فرزند شما هم مانند داماد شما به آرزویش شهادت رسید و جایش با شهدای اسلام ماست. آری از آنجایی که علاقه عجیبی به داماد عزیزم محمد صیقلی داشتم خواستم پیش او بروم که او تنها نباشد و با هم با شهدای دیگر باشیم. آری پدر و مادرم همانطوری که یک درخت نمونه به آب احتیاج دارد، امروز درخت بزرگ اسلام هم به خون محتاج است تا بارور شود.

ای مردم مسلمان و عزیز انقلاب اسلام ایران در امروز به شما می نگرد. از حالت بی تفاوتی بیرون بیاییدو دنبال رو امام عزیزمان باشید نه مانند مردم کوفه از آن عقب بمانید و نه مانند بعضی از آن جلو بیافتید که به هلاکت می رسد. بلکه همه همگام با او حرکت کنیدو نگذارید منافقین و کفار علیه انقلاب و اسلام توطئه کنند و به انهقلاب مان ضربه بزنند و قلب امام بزرگوارمان را درد بیاورند.

برادران عزیز حزب الله وحدت را حفظ کنید زیرا رمز پیروزی انقلاب و شکست آمریکا و ایادیش همین وحدت است. اگر خدای ناکرده متفرق بشویم بعد خدا می داند که چه می شود. بیایید تا زمانی که هستند قدر همدیگر را بدانید و به همدیگر تهمت نزنید و غیبت نکنید و امام عزیزمان را تنها نگذارید.

پدر و مادر عزیزم که زحمات زیادی پایم کشیده اید هر بدی که از من مشاهده نموده اید مرا ببخشید و از من راضی باشید. انشاءالله خداوند از گناهان مان بگذرد. من را در کنار مزار برادر محمدرضا رزاقی و محمد صیقلی در کومله دفن نمایید. ولی پیام خون من تداوم انقلاب است و کوبیدن منافقین و کفار.

خدایا از عمر من بکاه و بر عمر امام عزیزمان بیفزا

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

مرگ بر آمریکا و ایادی داخلیش

واسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خداحافظ شما مصطفی حسینی


فرم در حال بارگذاری ...


  •