هرکس که خواهد خانه اش به نعمتِ بی حساب آبادان باشد، به ذکر شش گانه زیر بپردازد: »

پیام تسلیت شهید محسن فخری زاده

نوشته شده توسط 17ام آذر, 1399

کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه خاتم الاوصیاء(عجل الله تعالی فرجه الشریف) #فاضل_آباد استان گلستان در پیامی فاجعه غم انگیز ترور دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و پدر برنامه هسته ای “شهید محسن فخری زاده” را محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت گفتند.

بسم رب اشهداء و الصدیقین
شهید فخری زاده سراسر عمر پربرکت خود را در راه پیشرفت دفاعی کشور و عرصه های علمی و فناوری صرف کرده است که هر یک از دستاوردهای وی راهگشای بزرگی برای انقلاب هست.
عناصر تروریست زمانی که متوجه شدند ملت ایران با وجود مردانی همچون شهید فخری زاده و سردار سلیمانی و شهید شهریاری و دیگر شهیدان والامقام این مرز و بوم از تحریم ابایی نداشته، بلکه آن را فرصتی برای رشد و بالندگی و استقلال و بی نیازی در مقابل زورگویان و مستکبرین جهان می دانند، اقدام به حرکت ناجوانمردانه و بزدلانه ترور نمودند و این کار را بارها و بارها در تاریخ انقلاب تکرار کردند.
ولیکن دشمنان باید بدانند وآگاه باشند هر چند جایگزینی مردان آسمانی و پرتلاش همچون شهید فخری زاده با سابقه چند دهه مجاهدت و رشادت در عرصه علم و نوآوری، جبران ناپذیر است اما ایران در درون خود مردانی از این قبیل بسیار دارد و ترور هر یک از این عزیزان درخت تنومند انقلاب را محکم تر از قبل خواهد کرد و ضلالت و پلیدی مستکبرین جهان را آشکارتر از گذشته می کند.
طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ضمن بیان تداوم راه شهدا خواستار انتقام و مجازات سخت از طراحان و عاملان و حامیان این جنایت بزرگ هستند.


فرم در حال بارگذاری ...


  •