« حکایت و حکمت:دیدار با خانواده شهید »

جشن عاطفه ها

نوشته شده توسط 7ام مهر, 1390

بیایید عاطفه را درک کنیم : درک کردن یعنی فهمیدن ، نه به آن معنی که فهمیدن را بفهمی ، به آن معنی که آن چیزی را که فهمیده ای بتوانی قبول کنی و در موقع لزوم به آن عمل کنی . این یعنی درک واقعی از مفهوم و عمل به آن می شود باور و ایمان قلبی که در تمام حماسه های اعصار و قرون مانند و مثل آن را خوانده یا شنیده ایم .
این هفته پایان سال یا هفته اول مهر هم درک می خواهد . همین جشن عاطفه ها را می گویم که شنیده و دیده اید و رفته اید و کمک هم کرده اید .

زیبایی این کار بیشتر به این است که میشود در آن اوج ایمان و باور را دید و از آن لذت برد . بروید به جشن عاطفه ها و کمک نکنید . فقط کمی نگاه کنید . آن وقت می بینید که چقدر دلتان می خواهد کمک کنید .
اما ، نه ! دست نگهدارید . اول بروید خوب فکر هایتان را بکنید . کمک به همنوع اگر از روی اجبار و اکراه باشد به هیچ درد نمی خورد . باید این نکته در انسان نهادینه شود، که کمک به همنوع ذاتاً فرصتی است برای نزدیکتر شدن به وجه الله . همین .
حالا ، اگر می خواهی چنین چیزی در زندگی ات اتفاق بیفتد که تو را متحول کند و هم به خداوند زمین و آسمان نزدیک بشوی و هم همنوعی را خوشحال کنی برو و هر چه می توانی کمک کن . دست علی به همراهت .


  جشن عاطفه‌ها با هدف كمك به دانش‌آموزان نيازمند امروز با همكاري مدیرو معاونین مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این مدرسه علمیه برگزار ‌شدو پس از آن كمك‌هاي جمع‌آوري شده به مددكاران كميته امداد تحویل داده تا در اختيار خانواده‌هاي نيازمند قرار دهند.


فرم در حال بارگذاری ...


  •