« صله ي رحم و بركات ناشي از أنبوی سیب »

پیمان شکنان امت

نوشته شده توسط 15ام آبان, 1395


هنگامی که آیه (و اذ اخذنا میثاقکم لا تسفکون دمائکم)نازل شد. پیامبراکرم (ص) فرمودند :این آیه در مورد یهود است که پیمان خدا را شکستند و پیامبران الهی را تکذیب نمودند و اولیا و دوستان الهی را کشتند اکنون شما را از یهود امت اسلامی آگاه نسازم؟ گفتند : بفرمایید ای رسول خدا ! پس آن حضرت چنین فرمودند : گروهی از امت من که خود را مسلمان می پندارند برگزیدگان ذریه مرا و پاکان خاندانم را می کشند و دین و سنت مرا تغییرمی دهند و دو فرزند عزیزم ، حسن و حسین را می کشند همان طور که پیشینیان یهود زکریا و یحیی را کشتند.
آگاه باشید که خداوند آنان را لعنت نموده است همان گونه که قاتلان زکریا و یحیی را لعنت نموده است و پیش از قیامت از اولاد حسین مظلوم فردی که هدایت شده است مبعوث می گرداند تا باقیمانده انان را با شمشیر دوستانش بسوزاند و به سوی آتش دردناک جهنم بفرستد.
آگاه باشید که خداوند کشندگان حسین را و هرآن کس که دوستدار قاتلان حسین و مددکار و یاور آنان باشد و نیزکسانی را که بدون وجود جهت تقیه از دشمن و بدون عذر ، از لعنت کردن به قاتلان حسین سکوت می ورزند و خودداری می کنند، لعنت نموده است.
آگاه باشید خداوند برای کسانی که از روی رحمت و دلسوزی برای حسین گریه می کنند و بر دشمنان او لعن و نفرین می نمایند و دلهای خور را از کینه و دشمنی نسبت به قاتلان حسین پر می کنند درود و صلوات فرستاده است. آگاه باشید که هرکس راضی به کشته شدن حسین باشد با قاتلان او در این جنایت شریک است و اگاه باشید قاتلان حسین و یاوران انها و پیروان آنها و دنباله روان آنها از دین خدا دور و جدا می باشند.
همانا خداوند به فرشتگان مقرب خود امر می کند تا اشکهایی که برای حسین ریخته می شود جمع اوری کنند و به کلید داران بهشت تقدیم کنند پس این اشکها را کلیدداران بهشتی با آب حیات بهشتی می آمیزند که با این کار شیرینی و لذت آن آب حیات هزار برابر افزون می گردد.
و همانا ملائکه اشکهای کسانی که از کشته شدن حسین خندان و شادان هستند به جهنم می افکنند و با آب داغ جهنم و با چرک خونین جهنمیان و خونابه و چرک های کثیف دوزخیان می آمیزند پس به شدت حرارت و عظمت عذاب جهنم هزار برابر افزوده می شود که عذاب دشمنان آل پیمبر را با این مجازات ، می افزایندز

رحمت بيكران : چهل روایت ، چهل حکایت پیرامون شاه شهیدان ، محمدهادی ذاکری، ص91


فرم در حال بارگذاری ...


  •