« لیست خرید امام صادق(علیه السلام)فهم کودک »

علل خرید و فروش آرا و راکار مهم

نوشته شده توسط 6ام اسفند, 1390

خرید آرا توسط تشنگان قدرت  صورت میگیرد که به هر شکل ممکن برای رسیدن به قدرت دست و پا می زنند و با هزینه چند صد میلیونی به خیال خود می خواهند راه رسیدن به قدرت را هموار کنند چرا که اینگونه افراد قدرت را راهی برای کسب اموال و سمتهای کاری نامشروع دانسته و با کارهای فراقانونی در صدد جبران هزینه های خود بر می آیند و مردم را تا نزدیکی های انتخابات بعدی به ورطه فراموشی می سپارند که چنین کاری به نوعی کجروی اولیه است  و استارت کجروی ثانوی مبنی بر فروش آرا را می زند و  فروش آرا نوپدیده ای است که باید علت آن توسط محققین و جامعه شناسان واقعی و نه خط گرفته از این گروه یا آن گروه آسیب شناسی شود ولی در نگاه اول به نظر می رسد ظهور این پدیده به ضعف عملکرد منتخبین بر می گردد زیرا فروشندگان رای با این کار خود ، کل چهار سال مسئولیت چنین افرادی را کم بازده تر از چند هزار تومان می دانند که نمونه بارز کم کاری های صورت گرفته برخی نمایندگان مجلس هشتم می باشد که حتی نتوانستند خود را در راس امور نگه دارند چه رسد به استیفای حقوق مردم.

جلوگیری از این چنین کارهایی پروسه زمان بر است و مهمترین راهکار برای مهار این پدیده شوم تلاش برای بالا بردن سطح اجتماعی و مدنی لایه های مختلف جامعه است چرا که بلوغ اجتماعی همانند ستونهای یک ساختمان برای تقویت جامعه لازم است تا خریداران و فروشندگان آرا با طرد اجتماعی چوب کوته فکری خود را بخورند.

آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: الزهرا (س) نصر [عضو] 

خرید و فروش آرا و اینکه تخریب میکنند همدیگر را برای رسیدن به قدرتی که مولای ما فرمود از آب بینی بز برایش بی مقدار تر است .

1390/12/10 @ 08:45
نظر از: فاطمه حسینی خاتم الاوصیاء«عج»فاضل آباد،گلستان [عضو] 
5 stars

ای کاش همین انسانها برای رسیدن به قدرت و مقام فقط یک چیز را مد نظر داشتند آن هم یاد خدا وتوکل کردن به او را نه اینکه از راه چیزهای پوچ بخواهند به هدف زودگذر خود برسند . التماس دعا

1390/12/06 @ 09:14


فرم در حال بارگذاری ...


  •